Przejdź do głównej zawartości

Książka "Zawsze i na zawsze" Klaudii Bianek

Książka " Zawsze i na zawsze" Klaudii Bianek to kontynuacja losów naszych głównych bohaterów - Elizy i Filipa.

Cała książka mówi o miłości, więzach rodzinnych i zaufaniu. Po udanej pierwszej części ( którą serdecznie Wam polecam) z miłą chęcią sięgnęłam do drugiej, ciekawa jak potoczą się dalsze losy Elizy i Filipa jak i pozostałych bohaterów.

Pierwszy tom książki zainteresował mnie już od pierwszych stron. Aż żal było przerywać czytanie. Bardzo polubiłam naszych bohaterów. W II części książki powracamy do Lilecka, a nasi bohaterowie mierzą się z nowymi problemami. Świat Elizy ponownie wywrócił się do góry nogami. A sytuacje rodzinne bywały czasem naprawdę napięte...  Ponownie poruszony jest temat niepełnosprawności małego Jasia i tego jak odnajduje się wśród innych dzieci - swoich rówieśników. I tego jak Eliza radzi sobie z jego wychowanie w pojedynkę. 

A także to jak odmieniło się życie siostry Elizy - Mileny. 

Podsumowując... Nie mogę powiedzieć o tej książce że źle się ją czytało, że jest zła..

Ale mimo wszystko pierwszą część powieści Klaudii Bianek czytało mi się o wiele przyjemniej. Tutaj nieco mi czegoś zabrakło. Chociaż koniec książki jest bardzo dający do myślenia. Niemniej bardzo dobra powieść obyczajowa, historie z życia wzięte. 

Tak więc czekam na kolejny tomik książki. Mam nadzieję, że w kolejnym tomie nasi bohaterowie odnajdą spokój i szczęście. 

A Wam jednym słowem polecam serdecznie powieści Klaudii Bianek 😊



                              Pozdrawiam

K. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

L'biotica Beauty Land szampon i odżywka do włosów - Nordic

Hej! W dzisiejszym poście chciałam pochwalić się Wam moja ostatnią zdobyczą jakimi są szampon i odżywka do włosów od L'biotica Nordic. Produkty te jakiś czas temu pojawiły się w drogerii Rossmann. Kupiłam je od razu jak skończył mi się poprzedni szampon. Oprócz serii Nordic ( niebieska) dostaniemy jeszcze serię Africa ( pomarańczowa) z bananem, masłem kakaowym i baobabem afrykańskim, India ( różowa) z masłem mango, żeń - szeniem, oraz seria Jungle ( zielona) z masłem murumuru, acai amazońskim i olejem pequi. Jak wcześniej wspomniałam mam wersję Nordic z malina nordycką, olejem z bawełny i rokitnika. Szampon i odżywka przeznaczona dla włosów suchych, zniszczonych oraz farbowanych. Szampon gęstej konsystencji o mlecznej barwie i odżywka w jajecznym odcieniu. Szampon bardzo dobrze się pieni, nawilża włosy, regeneruje je. Włosy nie plączą się, co za tym idzie bardzo łatwo można je rozczesać. Szampon jak i odżywka nie podrażniają skóry głowy, nie uczulają. Bardzo ładnie pachną. Po

Wibo, Eyebrow Pomade (Koloryzująca pomada do brwi) odcień Blonde

Odkąd zaczęłam stosować henne na brwi, zawsze myślałam jak uzyskać efekt pięknych i mocno wyraźnych brwi na dłużej niż 3 dni... Odpowiedź znalazłam kiedy to na Rossmannowskie półki trafiła pomada Wibo, której myślę, że ogólnie nikomu przedstawiać nie trzeba. Jaka to była radość kiedy to upolowałam pomade na promocji. Najpierw kupiłam odcień Black Brown ( który okazał się być trochę za ciemny), później odcień Blonde obawiałam się, że będzie za bardzo jasny, ale okazał się strzałem w dziesiątkę! Pomade stosuję codziennie, bałam się tylko, że makijaż stanie się pracochłonny, jednak stało się inaczej. Konsystencja lekka, jak masełko. Pomada nie rozmazuje się, nie schodzi, bardzo szybko zastyga, a co najważniejsze utrzymuje się cały dzień. W zestawie dołączony jest pędzelek ze szczoteczką, ale ja używam swojego pędzelka. W tym małym słoiczku które widzicie na zdjęciu mieści się 5 g pomady. Nie pogniewałabym się gdyby kosztowała ona 10 zł mniej ( cena regularna ok. 25 zł). Ale na promocj

Bielenda, Botanic Spa Rituals, Krem nawilżający na dzień/ na noc - Olejek z pestek Malin + Melisa & Serum nawilżające do twarzy - Olejek z pestek malin + Melisa

Ostatnimi czasy bardzo polubiłam markę Bielenda i jej kosmetyki. Jakiś czas temu Bielenda zaskoczyła Nas nowa serią Botanic Spa Rituals, w której skład wchodzą ; serum, kremy do twarzy, hydrolaty lub płyny micelarne. Na sam początek skusiłam się na dwa produkty ; krem nawilżający na dzień/ na noc z olejkiem z pestek malin i melisą, oraz serum nawilżające również z olejkiem z pestek malin i melisą. Oba produkty zamknięte w bardzo ładnych opakowaniach ( krem w szklanym słoiczku, a serum w buteleczce również szklanej z pipetką). Kupiłam je na promocji w Rossmannie ( cena regularna ; serum - 30 zł, krem - 28). Zacznijmy najpierw od serum, które bardzo pięknie pachnie. Nie podrażnia skóry, nie zapycha, przyjemnie nawilża, a co najważniejsze szybko się wchłania. Idealne pod makijaż. Jest bardzo wydajne, wystarczą dwie dozy olejku, żeby pokryć całą twarz. Używam tego produktu zawsze rano i na wieczór, razem z kremem do twarzy z tej samej serii. Skóra jest nawilzona, gładka i bardzo ładnie